Langsung ke konten utama

SEO STAT

SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Taeyeon - I Love you (ost athena - translation English)



Is it passing away? Is our love
tiadakah lagi cinta

A heartbreaking memory?
Kenangan yang mengoyak hati

You are turning back
Inginkanmu kembali

Your heart
inginkan hatimu

Even tears isn't enough to hold you back?
bahkan air mata pun tak mampu menahanmu

My love i love you ... I love you
Kasih, aku mencintaimu

Are you listening?
adakah kau dengar aku?

My love please don't forget
kasih, jangan lupakan aku

Please don't erase our love
jangan hapus kisah kita

are my tears visible to you?
adakah kau lihat air mata ini?

I long for you the whole day
aku senantiasa setia menunggumu

Even the kiss that made my heart beat faster.
ciumanmu yang membuat jantungku berdetak lebih cepat

Seems to be memory now
kini semua hanya tinggal kenangan

My love i love you ... I love you
Kasih, aku mencintaimu

Are you listening?
adakah kau dengar aku?

My love please don't forget
kasih, jangan lupakan aku

Please don't erase our love
jangan hapus kisah kita

Everyday I love in longing
rindu penuhi hari-hariku

I live by longing
Hidup dalam kerinduan yang membubung

Bet where are you?
dimanakah dirimu?

I'm so sorry
Aku menyesal

I'm sorry because I can't forget you
menyesal kenapa ku tak bisa menghapusmu dari ingatanku

My love please comeback
kembalilah kasihku

Don't leave, please be my side
Jangan pergi, tetaplah disisiku


Komentar

Postingan Populer

Istilah2 minang

logical division of ideas

Terjemahan Lagu To the Bone Pamungkas

Translate